środa, 19 lutego 2014

Nowe tkaniny - powód radości i pewnie nieprzespanej nocy...

Witam Was Serdecznie....
Dzisiejszy dzień zaliczam do... suuuper szczśliwych :)
Powód?
Pewnie dla większości niezrozumiały...
Dostałam mnóstwo tkanin prosto z USA... pachnące, mięciutkie, piękne...
Całe kolekcje... i to jest CUDOWNE...
W Polsce niestety są nieosiągalne... można gdzieś znaleźć pojedynczy kolor, 
ale całe kolekcje... to BAJKA...
Znając życie, przez kilka następnych dni nie będę mogła spać...
będę myślała, jak najlepiej je wykorzystać...

A teraz pokażę Wam te kolekcje...

Pierwsza kolekcja:
Piękny, bardzo ciepły zestaw batiku o nazwie "Coral Rose Batiks" by Hoffman Fabrics

Batik to technika wykonywana przez pokolenia, najbardziej popularna w Indonezji 
i innych krajach Azji.
To technika malarska polegająca na kolejnym nakładaniu wosku i kąpieli tkaniny w barwniku
który farbuje jedynie miejsca nie zamaskowane warstwą wosku. 
Dla uzyskania specjalnych efektów proces woskowania i farbowania można powtarzać wielokrotnie.


Kolejna kolekcja to "Tide Pool Batiks" by Hoffman Fabrics.....
znajdziemy tu wzory z fauny i flory....


Następny zestaw, to "Pink Wollow Batiks" by Hoffman Fabrics...
są tu głównie wzory kwiatowe...


Mój ulubiony zestaw - "Simple Imagine" by Terri Degenkolb
są tu i sówki i kwaty i serduszka... sama słodycz...


I jeszcze jeden zestaw... "Garden Wall" by Laura Gunn...
wiosenne, duże kwiaty...
Praca z tymi tkaninami będzie dość trudna, przez dość duże wzory...


Każdy zestaw zawiera po 12 kuponów, tzw. FAT QUARTER, 
po polsku... "tłuste ćwiartki" ( 55 cm x 45 cm ), czyli 1/4 jarda ( 1 yd = ok. 91 cm)...
Mój ulubiony zestaw ma 15 kuponów, z czego jestem bardzo zadowolona...
Tak więc widzicie, Kochani, mam teraz pełen ręce... szycia...
Ale najpierw, wszystkie tkaniny trzeba dekatyzować... to zajmie mi trochę czasu....
A potem już tylko pomysł i ... do dzieła...

Do następnego...  całuski :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz