sobota, 22 lutego 2014

" Motyle... i tyle " - serwetki deserowe w różnych barwach...

Witam Was Kochani bardzo... wesoło...
Właśnie zakończyłam kolejny projekt...
Jestem zadowolona z efektu końcowego...
Motyle... wykorzystałam nowe tkaniny - batik z kolekcji Hoffmana...
Trudne wzory, trudne kolory do łączenia... trudny materiał do szycia...
Taki właśnie jest batik... piękny i bardzo wymagający...


Jak na razie jedyny pomysł, który mi wpadł do głowy, to motyle...
Cudowne barwy, nieprzewidywalne wzory...
I taki właśnie jest efekt końcowy...
Podkładki deserowe o wymiarach 23 cm x 31 cm... 
Od dzisiaj są w sprzedaży... tylko 4 sztuki...
wyjątkowe i niepowtarzalne... :)



Myślę sobie, że ułożone na środku stołu mogą być cudownym bieżnikiem....

motyl serwetka podkładka

Mam nadzieję, że podobają się Wam...

CAŁUSKI i do nastepnego...

Dzień dobry...
dzisiaj powstały kolejne motyle z tkanin z innej kolekcji batików z fabryki Hoffmana...



Zamówienie specjalne dla Dorotki :)
Zaraz pewnie do Niej odfruną....
Jak widzicie, kolory niestety się nie zgadzają... 
te u góry są prawidłowe... 
wszystko zależy od pomieszczenia, w którym robię zdjęcia... i pory dnia...
nie używam lampy błyskowej, bo wtedy nic się nie zgadza...





Całuski i do następnego.... :*

Powstały następne...
te lecą razem z króliczkami do Hajnówki...

  
CAŁUSKI :* :* :*


4 komentarze: