czwartek, 22 lutego 2018

Szczurki i myszki, czyli filcowane gryzonie Koali.

Tyle się dzieje, że nie nadążam :)
Dzisiaj jednak postanowiłam umieścić na blogu część swoich gryzoni, które 
filcowałam na sucho z wełny czesankowej.
Większość z nich powstała z mięciutkiej wełny z merynosów,
ale są też z wełny naszych polskich owieczek.
Pierwszy powstał szczurek zielony "Green Rat" .
Tu na zdjęciu jeszcze jest bez nóżek, ale oczywiście zostały dorobione :D


 Następny maluszek to "Grey Rat" i pojawiają się już szaliczki.
Chciałam koniecznie dodać im jakieś ozdoby, ale że nie przepadam
za wstążeczkami, wymyśliłam wełniane szaliczki.
Oczywiście, malutkie dzwoneczki są też, ponieważ większość
powstawała w okresie świątecznym.


Kolejny zielony szczurek rodził się na specjalne zamówienie dla koleżanki z kiermaszu.
Nazwała go "Albert", ma już swój specjalny domek, łóżeczko a teraz
dorabiane są dla niego mebelki :)


Szczurek Igorek z serduszkiem, zrobiony w czasie przed walentynkowym :)
Szaliczek i serduszko obowiązkowo.



Bardziej skomplikowana postać, to myszka "Gryzella", która powstała 
na stelażu z drucika. Na zdjęciu Grizella prezentuje mój pierwszy naszyjnik.


W trakcie filcowania szczurków i myszek, 
zrobiłam też szalonego kota "Tralalota". 
Ma strasznie rozbiegane oczy i nastroszone włosy, ponieważ ma dość tego towarzystwa 
i lekko się zdenerwował :D


A do towarzystwa kot Tralalot miał przez jakiś czas
białą myszkę "White Snow". 


Każdy szczurek czy myszka jest inna i ma swój charakter.
A to już szczurzyca "Rossa" z serduszkiem i obowiązkowo w szaliczku.



A na zakończenie słodziak szczurek "Victor".
Tym razem zamiast serduszka trzyma w łapkach kwiatek :)
Ale szaliczek musi ciągle być. Oczywiście, kiedy zrobi się cieplej, 
możemy go rozebrać :)



Szczurki w dalszym ciągu powstają, ale tylko na zamówienie wielbicieli tych mądrych gryzoni :)
ZAPRASZAM <3 



1 komentarz:

  1. Piękne gryzonie.Trafiłam tu z FB. Faktycznie musisz sprecyzować grupę docelową (poziom dochodów ). Moim zdaniem głównie zagraniczne portale z nastawieniem na niemieckie, tam lubią takie piękne rękodzieło. Jeżeli nie znasz języka niemieckiego poproś o listę portali w Niemczech kogoś na forach. Na ebuy.de spróbuj. Do tego ładne opakowania muszą być, pudełeczka etc. Ja pracuje w branży reklamowej i marketingowej, mogę Ci podesłać adresy producentów opakowań ewentualnie.Powodzenia i nie poddawaj się, bo masz talent.

    OdpowiedzUsuń