sobota, 5 kwietnia 2014

" Zielona herbata z nutką malinową " - podkładki herbaciane...

Dzień dobry, witam Was serdecznie w cudną sobotę...
Słońce świeci, niebo niebieskie bez chmurki :)
Ale... jeszcze jest chłodno.
Dlatego postanowiłam przed pójściem do ogrodu skończyć wczorajszy projekt.
Wymarzyła mi się filiżanka... a potem doszły kwiatki :)
 Czasami lubię wypić pyszną, kwiatową herbatkę... zapach roznosi się
po całym domu... i koniecznie w pięknej filiżance...
A teraz wyobraźcie sobie do tego duetu jeszcze...
"herbacianą" podkładkę...

Serweteczki mają wymiar 26 cm x 26 cm.
Nie pikowałam tych podkładek drobniutko...
nie chciałam za bardzo "zamieszać" w tej kompozycji...
Wydaje mi się, że tak jest dobrze i proporcje są zachowane.


Podkładki czekają na nowego właściciela, który kocha picie pysznych herbatek 
w pięknych filiżankach na wyjątkowych podkładkach :)

CAŁUSKI i do usłyszenia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz