sobota, 29 marca 2014

" Liście Elfów " - podkładki deserowe

Witam Was wszystkich bardzo wiosennie :)
Dzisiaj pragnę pokazać podkładki w kształcie... liścia :)
Ten pomysł wpadł mi do głowy, kiedy przyszły do mnie tkaniny batikowe.
Musiałam to przemyśleć, przespać się i wczoraj zaczęłam je
kroić a dzisiaj je przepikowałam.
Są bardzo wyjątkowe, oryginalne 
i niepowtarzalne... :)
Powstały tylko dwie pary....
Poniżej wersja w turkusie przymglonym...


A tu... w promieniach słońca dokładnie widać pikowanie...
Użyłam do tego celu przepiękne japońskie nici cieniowane metalizujące ze srebrem...
Osoby, które próbowały szycia tymi nićmi dokładnie wiedzą, jakie to jest
wyzwanie...
Ale inne nici nie pasowały mi do tego projektu...


Kolejna para w brązach z turkusowymi liśćmi....


Tak sobie wymyśliłam, że można je połączyć...
Według mnie idealnie pasują...
Te wyjątkowo eleganckie podkładki deserowe,
będą piękną ozdobą każdego stołu...


I co o nich sądzicie?
Chętnym do nabycia tych podkładek udzielę wszelkich niezbędnych informacji :)

Pozdrawiam i do usłyszenia :)

1 komentarz:

  1. Bardzo mi się podoba ten pomysł:-) I piękne tkaniny!

    Pozdrawiam, zapraszam do siebie http://www.quiltandsmile.pl/
    Wiesia

    OdpowiedzUsuń