środa, 4 września 2013

Sowy "literówki"...

To właśnie, cała ja... tysiąc pomysłów na minutę...
Miałam dokończyć podkładki obiadowe w paseczki a przyszedł pomysł na ... sowy...
sowy "literówki"... dla maluszka, który przyjdzie na świat w grudniu... 
i natychmiast zabrałam się za pracę.
Wiedziałam, że przyszłej mamie Jasia podobają się paseczki biało - granatowe i kropeczki w tych samych kolorach. Czyli będą to sówki w marynarskich  kubraczkach.
No i zaczęłam od...


wycinania szablonu tułowia, brzuszka i literek.
Brzuszek i literki naprasowałam na tkaninę przy pomocy specjalnej 
cieniutkiej fizelinki dwustonnie klejonej.



Wycięłam aplikacje i zabrałam się za dodatkowe przeszycie, aby mieć pewność, 
że aplikacje będą się dobrze trzymały.
Wybrałam odpowiednie guziczki - oczka sówki i przyszyłam je.



Po przeszyciu aplikacji i przyszyciu oczek zszyłam tył i przód każdej sówki zostawiając tylko małe 
"okienko", aby wypchać sówki miękkim wypełniaczem.


Uformowałam nosek i przymocowałam razem z tyłem sówki.
Pozostało tylko uzupełnić całość miękkimi kuleczkami tak, 
aby wyeksponować uszy i pękate brzuszki.
Na koniec zszyłam niewidzialnym ściegiem okienko, przez które wkładałam wypełniacz 
i przeciągnęłam tasiemkę. 
Ta dam... sówki dla Jasia gotowe...


CAŁUSKI Kochani ...

Godzina 21:30

Kochani, ten wierszyk napisała moja Przyjaciółka z FB Róża Kaczmarek <3 
Bardzo Ci dziękuję Kochana. CAŁUSKI <3 

"A kiedy dochodzisz do tego, 
że Twoje ręce mogą stworzyć coś pięknego, 
to materiał bierzesz w dłonie,
delikatnie przesuwasz palcami, 
układasz kolorami.
Aż tu nagle wyczarowałaś sowy z niebieskimi oczami.
Kubraczki w paseczki mają, jak marynarze wyglądają.
Cudownie mieć takie ręce co czarują,
czarują pięknie i coraz wiecej."


12 komentarzy:

  1. Jesteś niesamowita <3 kolejne cudeńka wypełnione Twoim wielkim pełnym miłości sercem <3 Buziaczki Kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Steniu. To dla drugiego przyszłego wnuczka Jakuba... całuski <3

    OdpowiedzUsuń
  3. :**** jestem zachwycona! Dziekuje :*****

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokazuję sówki Julce..mówię:
    -"Zobacz co Gosia uszyła dla Jasia :)
    - mmm? Takie bohatery?? "

    Mam nadzieję, że bohatersko będą broniły Jaśka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha, ha, ha, Julcia i te Jej teksty... boskie <3
      Całuski dla Was :)

      Usuń
  5. bardzo!!!! zdolne masz łapki ... twórz dalej i więcej :D powodzenia i duużo pomysłów na dalsze dni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo <3 już mam następne pomysły <3 teraz tylko potrzebuję czasu na wykonanie <3 całuski <3

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. http://koalaspatchworkdream.blogspot.com3 października 2013 17:12

      wow, artystka... dziękuję Jenna <3 baaaardzo mi miło <3

      Usuń